Måndag


Halloj!
ligger i sängen med datorn och latar mig, funderar på att sova men jag vet inte om jag är tillräckligt trött =P
har jobbat natt hela helgen och jobbade stängning igår som kvällschef(ofrivilligt) !
har jobbat typ två pass som k-chef nu och snart ska jag på utbildning i elstockholmo och sedan ska jag göra en "uppkörning" så jag kan ta på mig den gråa mössan och vara kökschef.
det är sjukt mycket mer å tänka på och efter de lilla jag har jobbat som k-chef så har jag typ känt: alldrig mer! men då har det iofs varit i nödsituationer då dom inte haft nån gråmössa att tillgå som jag har hoppat in så jag hoppas att efter utbildningen så blir det mer mjukstart...
.
imorrn jobbar jag 11.15-21.00 har två timmars rast mellan 2-4 så det blir inte lika långt pass som det låter ;)
ska nog vandra en sväng på stan då och se om det finns några billiga tygskor, tappade en kaffekopp över mina slitna ruttna gamla grå tygskor så dom har fått gå vidare till de sälla jaktmarkerna.
.
var en sväng till hökis idag och kollade på bilder osv från mammas lilla semester i slovenien, efter det hade jag tänkt att vi skulle så lite grejer som jag senare kan sätta i min blomlåda på balkongen men då hittade vi inte påsen med blomjord så jag tog med mig lite plastkrukor osv till stan så nån dag i veckan hade jag tänkt plantera lite :)
.
måste ju rapportera om att vi har fått tillökning i akvariumet :) en till mal och en till randig sak som jag inte kommer ihåg namnet på (?) har ju varit lite tomt sen massakern i höstas då vi hade en hemlig mördarfisk typ haha ;P vet inte om jag skrev att vi provade he ner en miniliten mört i akvariumet men den went crazy och simmade in i väggarna och dog, nu i efterhand så tror vi att det var för att den inte hade hunnit ställa om tempen till så varmt vatten, vi hade typ haft den i en hink en hel dag men den behöver tydligen mer tid, men men.
.
nu har jag en bättre ide om vad jag ska göra, duscha sen se nått avsnitt av nånting sen kanske sova ;)
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0