Måndag


Halloj!
jag lever!
.
har inte blivit så mycket uppdatering i brist på lust och tid.
tiden rusar just nu! hinner inte tänka :S
kan ge en liten lägesrapport ialf :)
.
har varit och förnyat passet! trodde att jag skulle vara för sent ute med tydligen så tar det bara en vecka och inte 4 veckor som jag trodde hehe..
har inhandlat lite sommarkläder så man slipper gå naken när vi ska utomlands, det som saknas är en bikini sen har jag nog så jag klarar mig :)
.
mina plantor växer så det knakar, måste plantera om dom så fort jag får tid och hjälp från mami.
är ledig imorrn men då ska jag nog en sväng på stan och sedan till boliden och hämta mitt gamla pass och eventuellt en resväska. min lillasyrra säljer majblommor också och vill att jag ska köpa haha aja får väll ställa upp.
.
på onsdag fyller anton 21 och han ska firas hela dagen, ska nog baka en marängtårta som förra året, kan vara jordens godaste tårta! sen på torsdag så jobbar jag öppning, gillar öppningar dock så får vi varor så det är lite slitigt, men en bra sak är att man slutar kl 4 :)
på kvällen ska vi typ ha nån slags tjejkväll med typ nästan alla tjejer på max, det var prat om att gå på stan för de tydligen har kvällsöppet sen ansiktsmask och grejer :)
.
helgen kommer att bestå av LEDIGHET, jippi!
.
tre veckor kvar till "maxskolan"
fyra veckor kvar till rhodos
*** veckor kvar till uppkörning för kökschef på max!!mammamia..
.
inga bilder danne gång men det får ni leva med, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0