Tisdag


som vanligt inför mina lediga dagar så blir jag sjuk!! vaknade i morse med tjock hals å lite tryck i huvet, va fan äre för problem! kan jag inte få vara ledig å frisk? aja urs .
kan berätta fler negativa saker när jag lix är på gång.
.
vi har börjat sortera nu i detta hushåll för att vi fått (alla i hyreshuset) en arg lapp om att ifall vi inte börjar sortera så kommer vi få betala högre hyra! jisses. så i brist på annat så tog vi majspåsarna som ligger kvar i skåpet under diskbänken som förra hyresgästerna här hade lämnat..
och igår när anton skulle ta ut en påse somstått vid dörren typ två dagar för att ingen har orkat gå ut med den så går den sönder underifrån å allt äckel far ut på golvet !! åååh. rutten mat å kaffesump blandat med oidentifierbara saker. fick krafsa ihop det med diskhandskar å skura osv men fyfasen va äckligt å trist. blö
.
nu ska jag fika lite sen fara in på stan :) bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0