Fredag


halloj!
.
hjälpte Emilia idag med att köra lite grejer till återvinningen, bland annat ett kylskåp!! my god, vi trodde att det skulle bli astungt men vi skjutsade det ner för trappen och drog det i snön haha ;D
efter det blev det inrednings shopping! alltid kul hehe, köpte lite allt möjligt. mest nöjd blev jag över de jag köpte till badummet, nu ser det inte lika hemskt ut längre :)
.
fick hem en av sakerna som jag beställde i förrgår idag med posten men jag har inte hunnit använda det än :( .. + att jag fick grannens post haha =P
.
har just vart och köpt lite grejer på coop och efter att jag har hämtat anton på träningen så ska jag göra spagetti och köttfärsås :) sen jobb 21.00-04.30 ;D
aja höres, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0