now youre just somebody that i used to kow


hello!
fick lite mani och beställde hem en ny plattång, värmeskydd och hårspray!
färgade håret igår och när jag plattade det så märkte jag hur dålig den jag har är.. 199 på claes ohlsson. det skär typ i håret när man plattar :S
den jag beställde kostar igentligen drygt 1000kr men det var nån kampanj så det blev billigt hehe ;D
.
för någon dag sen när jag å hannah var hos björn och cicci så spelade björn heroes, ett gammalt spel som jag spelade som en galning förr. blev spelsugen och beställde hem det också (A)
längtar efter posten nu :) dock så tror jag allt kommer nästa vecka.. =P
.
denna låt går på repeat just nu..
nu blire serier sen sängen, jobbar 11.00-18.30 imorrn!
bye.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så sjukt bra låt!

2012-03-18 @ 02:09:54
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0