Onsdag


hallo!
har fått order om att jag bloggar för lite, kanske sant?
.
lönen trillade in idag och det var nog bland dom bästa löner jag fått, har jobbat på ordentligt i januari :)
.
vad säger vi om alla hjärtans dag igår då?
väckaren stod på 07.00 för att dagen skulle spenderas ute på isen och vi ville komma iväg i tid.
jag steg upp före å gjorde kaffe och placerade ut en liten present :)
vi tabbade oss och glömde maggoten hemma så när vi stog framme på plats så vare bara å köra till närmaste okq8 å inhandla maggots.. dock så vare inte så långt som tur var :)
.
pimplingen  resulterade i en gädda på 3-4 kilo och en aborre på 1 kilo :) + hundra mörtar och små aborrar ;)
.
dagen har hittills bestått av väckning av emma kl halv tolv, hon undrade om jag kunde stänga idag. kände att jag inte hade nån anledning ientligen till att säga nej och efter dagens lön så blir man taggad på å jobba meer hehe. dock så är det så fint väder så man vill helst vara ute!
.
när jag fick mig upp ur sängen typ kl 12 så drog jag igång dammsugaren och hela lägenheten fick sig en uppfräshning!
ska fixa nån form av mat nu sen lata mig tills jag börjar, bye!!

Kommentarer
Postat av: Claes nilsson

Fina fiskar ni fick

2012-02-15 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0