Söndag


galen vecka och nästa vecka kommer se ungefär lika dan ut..
jobbade 49h denna vecka och nästa kommer jag jobba nånting över 40, pengar !
har typ inget liv utanför jobbet, orkar inte så mycket mer än att lata mig framför datorn innan jag ska sova.
har jobbat öppning och kommer jobba mera öppning i veckan så då börjar jag kring 7-8 på morgonen så jag lägger mig senast 11..
får ha resan till rhodos i tankarna hela tiden så jag inte blir deprimerad haha ;D
.
min hud är som vanligt galet torr å jag lider i tysthet, hittade dock en skitbra handkräm på jobbet idag. det sved som en galning på händerna men det var det värt, ska nog köpa en sån när jag springer på stan nästa gång :)
.
vad säger vi om kylan då? på svt väder stog det att upplevd temperatur var -40 och det har jag upplevt varje morgon och kväll då jag promenerar till och från jobbet, gruvar mig varje morgon för att gå iväg.. är alldeles vit i håret när jag kommer fram haha åh.
.
ska nog lägga mig och se nått på datorn nu :)
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0