livet är orättvist


ligger nerbäddad i sängen med datorn och en kopp kaffe, är ingen te människa även fasst jag försökte med en kopp tidigare idag. ingen hit. ialf te för mig betyder bara en sak- FÖRKYLNING. håller på att dö här hemma.. jobbade öppning igår och det höll på att ta kål på mig, kände när jag gick hem att jag knappt kunde andas ute för att min hals gjorde så ont!
jämmer och död för jag skulle ha skidskola två timmar senare! tog en ipren och en powernap när jag komme hem sen vare bara å sadla om till skidkläder och bege sig till vitberget, dock så var avslutning så jag kände lixom att jag var tvungen att fara :) lite besviken över bullarna till fikat, förut ha det alltid varit den välkända jättebullen. barnen hade tjatat om jättebullen sen dag 1 å så blir det nå billiga euroshopper bullar..  aja.
.
idag mår jag som jag förtjänar.. sov från elva igår tills anton komme hem sen hör å häpna ! från ett till kl 18.. kändes som att jag återvände från de döda, tog ett hett bad i en timme. har sedan dess vart på ica maxi och handlat och käkat middag, kvällen kommer att spenderas precis där jag befinner mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0