Lördag


halloj, förkylningen segar på även idag.. trist.
dagens aktivitet är tvättning, kul va ?=)
.
skippade stan å for på solbacken ist med anton, han insisterade på att köpa en huge flytoverall till mig. just in case när vi är och fiskar haha sen blev det nya gardiner till vardagsrummet och hårfärg =)
jag köpte en röd toning som jag just sköljt ur, blev ganska bra dock så kanske jag kunde ha haft i den lite längre.
.
har avnjutigt kycklingpyttipanna med hemmagjord currysås, mums.
ska peppa migsjälv att gå ner och starta näst sista tvätten nu.
typ bra pepplåt haha :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Världens myslåt ju! :-)

2012-02-26 @ 14:16:38
URL: http://evelajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0