Fredag


Halloj!
.
igår besökte jag och anton stadsfesten med hans chef och en tjej som heter johanna :) 
vi blev bjudna på middag på bryggarbacken/bryggargatan? (vad heter det?) 
vi satt där och surrade ett bra tag sen vandrade dom till verandan och jag besökte hannah som var tältvärdinna i strandtältet :) efter det så gick jag till verandan också och satt och pratade med lite folk till kl halv tolv då vi gick och såg Amaranthe. hade hört att deras sångare skulle vara värsta snyggingen men jag vet inte haha..
fick ialf tillslut min älskade langos men efter det var klockan tydligen stängning så vi vandrade hemmåt och fiskade upp hannah på vägen och satt hemma hos oss och babblade i ytterligare en timma :)
.
ikv + hela helgen så väntar nattjobb ;S 
klarade förrästen min "uppkörning" i tisdags :D skönt å slippa förklädet och dom gråa byxorna haha ;) 
yesyes, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra lite mat! bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0