Lördag


Halloj!
sov lite för länge idag pga för lite alarm .. vaknade för typ 20 min sen och börjar jobba om två timmar.
ska uppsöka en mataffär för här hemma ekar det tomt.
.
igår var det galet mycket folk! och ovanligt mycke folk som gick eller cyklade i driven? brukar var typ en varannan helg men igår vare typ 10 stycken som trodde att dom kunde gå där haha.
påvägen hem så vare sjuukt mycke spritflaskor och ölburkar å grejer slängt överallt, det var insane! vandrade förbi en fet spya också.. kändes ganska bra att jag var nykter och jobbade ist haha.
.
stormen som stormat på idag verkar ialf ha lugnat ner sig, hoppas för festivalens skull att det fortsätter så :)
nu ska jag göra mig klar och koka kaffe! 
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0