Lördag


Hello!
är nyss uppstigen från sängen och har just ätit en stekt macka ;D
.
sommar kickoffen i onsdags var grymt kul :) vädret var super och alla hade roligt!
dock så krashlandade jag när jag skulle ta en boll och var tvungen att fara till kiropraktorn  i torsdags :S
han hittade många fel på mig å jag är fortfarande öm å har ont.. ett ben var längre för att höften var sne, min nacke låg tydligen fel och han tryckte ut bröstryggen osv osv menmen det går väll över snart haha
.
jobbade natt igår och ikväll väntar samma pass, hoppas på lite mindra folk hehe (A) vi sålde som galningar igår ..
längtar tills på måndag, då är jag ledig!
nu ska jag börja traska iväg. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0