Tisdag


halloj!
stämplade ut kl 01.30 igår för att jag å hannah räser stängde sen efter det satt jag hannah å evve kvar utanför jobbet i typ en timme haha.. jag å hannah körde kundvagnsrace runt max ;D
sen spelade jag lite ps3 när jag komme hem så jag va uppe till typ kl 4 (A)
steg upp halv två idag .. men dagen var inte förlorad för det!
for å köpte plantjord på blomsterlandet sen kikade jag in på skopunkten och råkade köpa ett par skor.. men dom kostade bara 200 !
.
till middag så gjorde jag en kycklingwok, åh två dagar i rad men skitsamma för de är så jäkla gott! gjorde den inte likadan som igår ;)
ialf så sen anton for och jobbade kl 10 så har jag storstädat akvariumet, planterat om blommorna och städat köket= russinfingrar...
sitter och pustar ut en stund för senare ska jag göra isglass i dom nyinköpta glassformarna :) funderar på ananas?
.
imorgon väntar sommarkickoff med jobbet!! :) blir brännboll och grillning, såg på vädret att det skulle vara varmt också. yey!
.
yes men nu ska jag fortsätta stöka på. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0