Onsdag/Torsdag


hello!
har inte gjort mycket alls idag förutom att tvätta ;P
brukar bli så när man har en ledig dag nu för tiden, hannah komme kl 11 för å se film. blev en promenad till statoil och en massa prat också. helt plötsligt så var kl 4! omg.. ska upp vid elva imorrn för min moster och hennes man + deras lilla hund igor har kommit upp till norrland :)
.
klarade just trainee prover också, lite hjälp från hannah men jag hade nog klarat det imorrn annars =)
.
nu ska jag bara lägg amig och se nått på datorn, är inte jättetrött eftersom att jag sov liite länge idag (A) börjar dock bli lite hes.. men det gör inte lika ont i halsen, det måste vara för att jag druckit så mycke te!
.
nä nu blire sängen, godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha asså jag orkar inte, tiden bara flyger(!) iväg när vi är med varandra... nån måste typ fuffla med den!

Men en rolig kväll annars :D!

2012-03-08 @ 16:33:05
URL: http://hannahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0