Tisdag


hejsan!
ligger i sängen fortfarande.. har jobbat hela helgen och igår dock så blev jag såklart också jätteförkyld så jag har haft  en tung helg, klämde in ett besök på emilias 20 års fest som bjöd på mycket skoj, bland annat torktumlar häng osv. dock så jobbade jag öppning dagen efter så det blev  inte mycket sömn. har nog sovit ca 10h allt som all i helgen.. men kompenserade med att sova 12h idag!
.
det har ekat tomt i kylskåpet också eftersom att ingen av oss har haft tid och handla men igår for vi en sväng så nu finns det en massa gott som ligger och väntar på mig i köket =D
.
hade inte med mig kameran så jag tog en bild från emilias blogg hehe ;D
haha åh , nä nu frukost !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg du har! :D

2012-03-17 @ 20:42:18
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0