Tisdag


Halloj!
har inte uppdaterat sen i torsdags för jag har jobbat långa pass så jag har i princip bara jobbat och sovit ;P
blev en jobbig söndag däremot, alla kökschefer var sjuka/kunde inte jobba så jag fick vara kvällschef :S
herregud... men det gick bra utifrån omständigheterna, hannah kom å räddade mig haha ;D sen lämnade jag lite som dom fick göra på morgonen istället ;P
.
igår var jag ledig och sov typ hela dagen, steg upp kl 4 på eftermiddagen eftersom att jag var upp till ottan på söndagen, sen satte jag igång med lite tvätt, såg hockey med anton och åt pizza sen när han for och jobbade så gick jag å la mig igen för jag var så trött haha så jag steg upp två inatt... har sett lite på datorn och fixat med lite grejer, sen kl kvart i sex for jag ut å sprang. var inte så mycket människor i farten, mest bara hundmänniskor. nu ska jag fortsätta med tvätten (yey) sen ägna mig åt lite städning. börjar jobba kl 4 idag så jag ska försöka slumra nån timma nånstans också hehe.
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0