Tisdag


halloj!
har jobbat öppning idag, gillar att sluta kl 4 :)
dock så kände jag efter en timme på jobbet så blev jag blev jätte torr i halsen å det har inte släppt än, är väldigt obehagligt å svälja.. blev lite illamående också men det gick över! ¨
så dirr när jag komme hem så hoppade jag in i duschen och sedan ner i sängen! aah så skönt å sova en stund, dock så har halsontet inte släppt än :(  är ledig imorrn så det blir att kurera sig :)
.
köpte btw ett chai te på ica maxi igår! jag har aldrig varit en te drickare och har inte fattat vad alla fastnat för med detta chai te, men jag kanske skulle prova ändå, det är ju rätt mycke ingefära i å det är ju bra mot förkylning osv och jag är faktiskt positivt överraskad, med lite mjölk och socker så blev det faktiskt gott. inte lika beskt som andra teer ! har ju fått för mig att om man har ont i halsen så är te lösningen så man kan ju hoppas att det hjälper ;)
.
nu ska jag lägga mig å se lite på tv, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0