Torsdag


halloj!
av nån andledning så spenderas all ledig tid just nu ute på isen haha, ialf om anton också är ledig ;)
igår blev det sammanlagt 7 timmar på isen haha, men det var skönt för det var världens bästa väder!
brände mig såklart i ansiktet också.. note to self:  solskyddskräm nästa gång!
.
i måndags var vi med mikey och hans tjej en sväng ut på isen, mkt trevligt! dagen efter så for vi till dom och såg hockey när jag slutat jobba :)
nu är anton och mikey ute på en liten roadtrip till fjärran fiskevatten och kommer hem imorrn kväll, dock så blev jag inringd på jobb ikv så jag får inte njuta så mkt av att ha lägenheten för mig själv..
ska stänga ikväll och hela helgen så det blir inte så mkt party i helgen, mest.. sova å jobba haha..
.
aja ska bege mig mot jobbet nu, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0