Torsdag


skottdagen igår spenderades ute på isen från kl 11 till kl 2 supersönt för de var plusgrader, soligt och ingen vind! kan ju hoppas att jag fick lite färg men det känns inte så, fisketuren blev ialf lyckad, hundramiljoner abborrar i hyffsad storlek och 5 gäddor, en som JAG drog upp ;}!
ekorr johans vm spö levererade!



det var grymt mycke flö vatten så de blev typ konditionsträning å ta sig nån stans ;D
.
när vi kommer hem så vare bara å kasta i sig maten sen börja jobba kl4 till 9! var utsvulten nr jag slutade och döslut.. somnade dirr jag komme hem typ ..
.
vaknade halv åtta när anton gjorde sig klar för en till dag ute på isen, var ganska pigg så jag klev upp då också. har ägnat förmiddagen åt städning! yey.. väntar just nu på att golven ska torka sen ska jag byta vatten i akvariumet sen blir det nog att lata sig fram tills två då jag ska på jobbet å va social med hannah tills vi börjar kl 4 :)
.
provade nyss mitt nya värmeskydd, plattången och hårsprayen som jag beställde. håret känns mycke bättre nu än efter jag använt mina gamla produkter!  slängde min gamla plattåg direkt, huvva vill inte se den mer!
.
yes men nu ska jag återgå till städningen, bye!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ååh vad jag saknar dig vännen! :D Blev på något vis väldigt sugen på att pimpla också... Pimpla, åka skoter, dricka varm choklad...myyyys! Hoppas allt är bra med dig och Anton! Kramar från varma italien ;)

2012-03-01 @ 14:22:58
Postat av: Claes nilsson

Vilket bra väder ni fick när ni var och fiska

2012-03-01 @ 21:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0