Onsdag


Halloj!
inatt kl 04.00 vinkade jag av anton som jag inte träffar förrns på söndag/måndag. var uppe till kl 6 i morse för att jag har lyckats vända på dygnet som vanligt och då jag lix jobbar natt i helgen så känns det typ ovärt å vända tillbaka det ;P
.
fick en glad överraskning igår då anton höll på att packa! bland sina chorts(?!) så hittade han min klänning!! jippie haha :) har även fått min beställning från hm idag :)
.
ligger faktiskt kvar i sängen fortfarande, eller jag har hämtat kaffe och hoppat tillbaka. när jag vaknade idag så hade jag ingen röst :S har dock hostat fram den nu men jag hoppas jag är frisk tills på fredag, jobbar typ 7 dagar i rad från och med fredag ;P
.
om en stund ska jag börja göra mig klar, ska till Emilia och vara moraliskt stöd när hon byter däck ;D
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0